
Concret, Alex Musi (21 de ani), a cerut penalty în minutul 15 al partidei, după un contact cu Vadik Murria (23 de ani), însă centralul Szabolcs Kovacs (37 de ani) nu a dictat lovitură de pedeapsă pentru “Câini”.
Marius Avram a dat verdictul! Dinamo trebuia să primească penalty în meciul cu Oțelul. Arbitrul VAR din MLS a explicat de ce nu s-a intervenit video
Faza menționată anterior a fost explicată de specialistul Marius Avram (45 de ani), fost arbitru FIFA, în studioul Digi Sport Special. De asemenea, prezent în emisiune a fost și Sorin Stoica, arbitru român care activează la VAR, în Major League Soccer (MLS), care a explicat de ce nu a intervenit arbitrajul video.
“Are loc acest contact (n.r. între Musi și Murria). Este evident aici că fundașul ratează complet balonul. Este foarte greu de văzut din acest unghi, dar aici se vede cel mai bine că este o piedică pusă de jucătorul celor de la Oțelul, cu picioarele și cred că aici ar fi trebuit să fie o intervenție a celor de la VAR pentru a-i spune arbitrului că trebuie acordată lovitură de la 11 metri. El se poziționează greșit (n.r. Szabolcs Kovacs), el lasă bine avantaj, însă nu a mai anticipat ce poate urma.
Nu și-a deschis deloc unghiul vizual, ca să vadă. Alergarea arbitrului a fost lentă. Trebuie să-și găsească cel mai bun unghi. Eu încerc să aflu de a greșit, pentru că este o greșeală și trebuia acordată lovitură de la 11 metri. Nu-mi dau seama de ce nu a intervenit VAR. Ei aveau toate ingredientele să intervină.”, a explicat Marius Avram, specialistul Digi Sport în arbitraj.
Sorin Stoica a vorbit apoi din perspectiva de arbitru care activează în camera VAR și a explicat de ce arbitrajul video nu a intervenit.
“Diferă de la ligă la ligă. Undeva există un contact al apărătorului cu mingea. A fost lovit cu mingea în picior. Probabil acesta este motivul pentru care nu au intervenit cei din camera VAR. Depinde de unghiurile care s-au folosit în camera VAR. Ce se mai poate lua în considerare este intenția fundașului de a juca mingea. Acțiunea fundașului e să oprească atacul respectiv, are rezultat de împiedicare. Mingea îl lovește, chiar dacă involuntar.”, a explicat arbitrul VAR din MLS.
Leave a Reply